TEveBox* box(Float_t a=10, Float_t d=5, Float_t x=0, Float_t y=0, Float_t z=0)
{
TEveManager::Create();
TRandom& r = * gRandom;
TEveBox* b = new TEveBox;
b->SetMainColor(kCyan);
b->SetMainTransparency(0);
#define RND_BOX(x) r.Uniform(-(x), (x))
b->SetVertex(0, x - a + RND_BOX(d), y - a + RND_BOX(d), z - a + RND_BOX(d));
b->SetVertex(1, x - a + RND_BOX(d), y + a + RND_BOX(d), z - a + RND_BOX(d));
b->SetVertex(2, x + a + RND_BOX(d), y + a + RND_BOX(d), z - a + RND_BOX(d));
b->SetVertex(3, x + a + RND_BOX(d), y - a + RND_BOX(d), z - a + RND_BOX(d));
b->SetVertex(4, x - a + RND_BOX(d), y - a + RND_BOX(d), z + a + RND_BOX(d));
b->SetVertex(5, x - a + RND_BOX(d), y + a + RND_BOX(d), z + a + RND_BOX(d));
b->SetVertex(6, x + a + RND_BOX(d), y + a + RND_BOX(d), z + a + RND_BOX(d));
b->SetVertex(7, x + a + RND_BOX(d), y - a + RND_BOX(d), z + a + RND_BOX(d));
#undef RND_BOX
gEve->AddElement(b);
gEve->Redraw3D(kTRUE);
}