| ~Transform3D() |
void | GetComponents(double* begin) const |
void | GetComponents(double& xx, double& xy, double& xz, double& dx, double& yx, double& yy, double& yz, double& dy, double& zx, double& zy, double& zz, double& dz) const |
void | GetDecomposition(ROOT::Math::Rotation3D& r, ROOT::Math::Transform3D::Vector& v) const |
void | GetDecomposition(ROOT::Math::RotationZYX& r, ROOT::Math::DisplacementVector3D<ROOT::Math::Cartesian3D<double>,ROOT::Math::DefaultCoordinateSystemTag>& v) const |
void | GetDecomposition(ROOT::Math::AxisAngle& r, ROOT::Math::DisplacementVector3D<ROOT::Math::Cartesian3D<double>,ROOT::Math::DefaultCoordinateSystemTag>& v) const |
void | GetDecomposition(ROOT::Math::EulerAngles& r, ROOT::Math::DisplacementVector3D<ROOT::Math::Cartesian3D<double>,ROOT::Math::DefaultCoordinateSystemTag>& v) const |
void | GetDecomposition(ROOT::Math::Quaternion& r, ROOT::Math::DisplacementVector3D<ROOT::Math::Cartesian3D<double>,ROOT::Math::DefaultCoordinateSystemTag>& v) const |
void | GetRotation(ROOT::Math::Rotation3D& r) const |
void | GetRotation(ROOT::Math::RotationZYX& r) const |
void | GetRotation(ROOT::Math::AxisAngle& r) const |
void | GetRotation(ROOT::Math::EulerAngles& r) const |
void | GetRotation(ROOT::Math::Quaternion& r) const |
ROOT::Math::Transform3D | Inverse() const |
void | Invert() |
bool | operator!=(const ROOT::Math::Transform3D& rhs) const |
ROOT::Math::Transform3D::Point | operator()(const ROOT::Math::Transform3D::Point& p) const |
ROOT::Math::Transform3D::Vector | operator()(const ROOT::Math::Transform3D::Vector& v) const |
ROOT::Math::Plane3D | operator()(const ROOT::Math::Plane3D& plane) const |
ROOT::Math::Transform3D | operator*(const ROOT::Math::Transform3D& t) const |
ROOT::Math::PositionVector3D<ROOT::Math::Cartesian3D<double>,ROOT::Math::DefaultCoordinateSystemTag> | operator*(const ROOT::Math::PositionVector3D<ROOT::Math::Cartesian3D<double>,ROOT::Math::DefaultCoordinateSystemTag>& v) const |
ROOT::Math::DisplacementVector3D<ROOT::Math::Cartesian3D<double>,ROOT::Math::DefaultCoordinateSystemTag> | operator*(const ROOT::Math::DisplacementVector3D<ROOT::Math::Cartesian3D<double>,ROOT::Math::DefaultCoordinateSystemTag>& v) const |
ROOT::Math::LorentzVector<ROOT::Math::PxPyPzE4D<double> > | operator*(const ROOT::Math::LorentzVector<ROOT::Math::PxPyPzE4D<double> >& v) const |
ROOT::Math::Transform3D& | operator*=(const ROOT::Math::Transform3D& t) |
ROOT::Math::Transform3D& | operator=(const ROOT::Math::Transform3D&) |
bool | operator==(const ROOT::Math::Transform3D& rhs) const |
ROOT::Math::Rotation3D | Rotation() const |
void | SetComponents(double* begin, double* end) |
void | SetComponents(double xx, double xy, double xz, double dx, double yx, double yy, double yz, double dy, double zx, double zy, double zz, double dz) |
ROOT::Math::Transform3D | Transform3D() |
ROOT::Math::Transform3D | Transform3D(const ROOT::Math::Rotation3D& r) |
ROOT::Math::Transform3D | Transform3D(const ROOT::Math::AxisAngle& r) |
ROOT::Math::Transform3D | Transform3D(const ROOT::Math::EulerAngles& r) |
ROOT::Math::Transform3D | Transform3D(const ROOT::Math::Quaternion& r) |
ROOT::Math::Transform3D | Transform3D(const ROOT::Math::RotationZYX& r) |
ROOT::Math::Transform3D | Transform3D(const ROOT::Math::RotationX& r) |
ROOT::Math::Transform3D | Transform3D(const ROOT::Math::RotationY& r) |
ROOT::Math::Transform3D | Transform3D(const ROOT::Math::RotationZ& r) |
ROOT::Math::Transform3D | Transform3D(const ROOT::Math::Transform3D::Vector& v) |
ROOT::Math::Transform3D | Transform3D(const ROOT::Math::Translation3D& t) |
ROOT::Math::Transform3D | Transform3D(const ROOT::Math::Transform3D&) |
ROOT::Math::Transform3D | Transform3D(const ROOT::Math::Rotation3D& r, const ROOT::Math::Transform3D::Vector& v) |
ROOT::Math::Transform3D | Transform3D(const ROOT::Math::Rotation3D& r, const ROOT::Math::Translation3D& t) |
ROOT::Math::Transform3D | Transform3D(const ROOT::Math::AxisAngle& r, const ROOT::Math::Translation3D& t) |
ROOT::Math::Transform3D | Transform3D(const ROOT::Math::EulerAngles& r, const ROOT::Math::Translation3D& t) |
ROOT::Math::Transform3D | Transform3D(const ROOT::Math::RotationZYX& r, const ROOT::Math::Translation3D& t) |
ROOT::Math::Transform3D | Transform3D(const ROOT::Math::Quaternion& r, const ROOT::Math::Translation3D& t) |
ROOT::Math::Transform3D | Transform3D(const ROOT::Math::RotationX& r, const ROOT::Math::Translation3D& t) |
ROOT::Math::Transform3D | Transform3D(const ROOT::Math::RotationY& r, const ROOT::Math::Translation3D& t) |
ROOT::Math::Transform3D | Transform3D(const ROOT::Math::RotationZ& r, const ROOT::Math::Translation3D& t) |
ROOT::Math::Transform3D | Transform3D(double* begin, double* end) |
ROOT::Math::Transform3D | Transform3D(const ROOT::Math::Transform3D::Point& fr0, const ROOT::Math::Transform3D::Point& fr1, const ROOT::Math::Transform3D::Point& fr2, const ROOT::Math::Transform3D::Point& to0, const ROOT::Math::Transform3D::Point& to1, const ROOT::Math::Transform3D::Point& to2) |
ROOT::Math::Transform3D | Transform3D(double xx, double xy, double xz, double dx, double yx, double yy, double yz, double dy, double zx, double zy, double zz, double dz) |
ROOT::Math::Translation3D | Translation() const |